Des de Fundació Resilis , Fundació Astres i Fundació Acció Social Infància (FASI) busquem persones compromeses i amb vocació social per cobrir substitucions aquest estiu, amb opcions de continuar a mig o llarg termini. Si tens ganes de formar part d’un projecte amb impacte real, llegeix amb atenció:
Fundació Resilis : Educació social i defensa dels drets de la infància i l’adolescència. Desenvolupa projectes i serveis d’atenció integral per a infants i joves en situació de risc social o amb possibilitat de patir-ne. Gestiona centres d’acollida, CRAE’s, CREI’s, centres oberts, entre altres recursos.
Fundació Astres : Atenció a persones amb discapacitat intel·lectual i malaltia mental. Té com a missió garantir una vida digna i de qualitat per a persones amb discapacitat intel·lectual, mitjançant un acompanyament individualitzat, integral i orientat a l’autonomia.
Fundació Acció S...
Take the next step and apply for this exciting opportunity
Apply Now