Det nye regjeringskvartalet er i ferd med å reise seg og vil åpne for nye arbeidsformer, muligheter og utfordringer gjennom forsterket sikkerhet og større teknologisk mulighetsrom.
Vår ambisjon? Å utløse kraften i fellesskapet.
Med et stort og kompetent tverrfaglig miljø, trenger vi flere dyktige kollegaer som kan hjelpe oss med å skape løsninger som virkelig betyr noe for samfunnet. Vil du være med på å styrke Norges demokratiske institusjoner gjennom sikker teknologi?
Januar 2025 ble vi departementenes digitaliseringsorganisasjon - DIO.
Nå står vi overfor en betydelig endringsreise. Tre IKT-organisasjoner transformeres til én digitaliseringsorganisasjon, med felles kultur, tankesett og ambisjoner.
Vil du være med?
**Hva blir dine oppgaver**:
Vi søker etter deg som kan være med å styrke teamet i Operativ Sikkerhet!
DIO har ansvaret for sikkerheten i blant annet 16 departementer og har en bred portefølje med produkter og tjenester. Vi ser nå etter en selvgående ...